Impossible is nothing!!!!!!!!!

Au trecut anii…

Au trecut 4 ani de cand am scris primul meu articol (de introducere) :

https://ruxir.wordpress.com/2009/02/14/something-new-maybe/

Si primul articol pe care am vrut sa il scriu  facea referire chiar la ziua de azi :))

https://ruxir.wordpress.com/2009/02/14/wowwwwwhappy-valentines-day/

Au fost 4 ani frumosi in care am construit pas cu pas un blog care sa ma reprezinte… din pacate timpul nu ma ajuta ff mult sa imi continui pasiunea si incet incet numarul articolelor s-a diminuat…
Dar… imi voi face timp si mai mult ca sigur nu voi renunta , sa faceti intotdeauna ceea va place si va face fericiti pentru ca intr-o secunda totul se poate narui!!! Viata e ca un castel de nisip uneori…

4 ani de blogsemnatura-ruxir

 

 

 

 

 

Gasiti noi articole despre Bucuresti accesand noul meu blog :

www.secretelebucurestiului.wordpress.com

semnatura

Comments on: "Au trecut anii…" (1)

  1. Dar uite ca imediat se fac 2 ani de cand nu ai mai scris.
    E sfarsitul anului 2014, incepe 2015 si tu nimic.
    Te rog sa mai scrii ceva sa ne spui gandurile tale, ce mai faci etc.

Lasă un comentariu