Impossible is nothing!!!!!!!!!

4 catelusi au nevoie de stapan… daca esti interesat poti cere mai multe detalii la id-ul de messenger:  adrian.sandusam

Din pacate , trista poveste a catelusilor o poti citi in urmatoarele randuri:

Această prezentare necesită JavaScript.

„Ieri , parea sa fie o zi ca oricare alta de duminica. Soare , cald , lenveala … Ei bine , nu a fost chiar asa ! Pe la 5 si ceva , 6 dupa amiaza , ne-am hotarat sa mergem cu Puff in parc , ca de obicei. Numai ca in drum spre parc …spre uimirea , dezamagirea , pe de-o parte bucuria mea am descoperit in curtea unui fost garaj , actual depozitar de gunoi , 7 catelusi de o luna!
Unul cazuse intr-un canal dezafectat. Adi l-a scos si spre norocul lui , catelusul era bine. Cateaua nu era de gasit! In schimb aveau niste caserole cu lapte si paine. Dupa cate parea fusesera lasati putin dupa pranz in zona , caci de dimineata , in timpul turei obisnuite cu Puffy , Adi nu i-a zarit.
La scurt timp au aparut doua fetite care se pare ii vazusera dinaintea noastra. Cu acordul rudelor mai mari , 3 din cei 7 au fost adoptati ad hoc. Sper sa aiba parte de stapani buni si trai fara necazuri.
Mai ramasesera 4. Mie si lui Adi ne-a fost mila de ei si in ciuda faptului ca Puffy nu a fost “de acord” ( ii maraie si vrea sa ii muste) i-am luat dintre gunoaie , seringi si alte porcarii urat mirositoare si i-am adus acasa.
Pana acum , am reusit sa diferentiem la ei cateva trasaturi de “personalitate” : unul din baietii negriciosi are instinct de alpha ( e curios , escaladeaza peste tot unde are voie , latra si maraie cand il deranjeaza ceva din somn:) ; sora lui alba si mai grasunica e la fel energica si jucausa , dar si cu chef de somn ; celalalt baietel e cel mai bland si bun ( se scoala doar ca sa manance si sa isi faca nevoile , in rest e cel mai cuminte) , si ultima surioara , negricioasa de asemenea , se ia la intrecere cu fratele alpha ( cred geaman) in explorare. M-a uimit faptul ca in cutiuta lor nu isi fac nevoile si chitatie ca sa ii ajut sa iasa cand au nevoie. Alteori , se descurca si singuri.
Boticul lor patratos si labutele destul de marisoare ma duc cu gandul ca ar fi metis de caini talie medie spre mare.
Incerc si sper din tot sufletul sa le fac rost de stapani . Daca as fi avut curtea mea , spatioasa si ceva mai multi bani , soarta lor ar fi fost decisa pana acum. Dar nu am .
Am postat imagini cu ei mai diverse site-uri …astept.”

Pentru mai multe detalii id:  adrian.sandusam

Lasă un răspuns

