Impossible is nothing!!!!!!!!!

Am uitat sa traiesc!!!

Chiar daca imi vine sau nu sa cred … am uitat sa traiesc, m-am afundat prea mult in griji , stress si toate lucrurile care la urma urmei nu conteaza…
Ce urat …

Comments on: "Am uitat sa traiesc!!!" (3)

  1. […] Am uitat sa traiesc!!! Thu Sep 02, 2010 14:47 pm Chiar daca imi vine sau nu sa cred … am uitat sa traiesc, m-am afundat prea mult in griji , stress si toate lucrurile care la urma urmei nu conteaza… Ce urat … […]

  2. Da de multe ori ni se imtampla tuturor…

    Alergăm

    Suntem alegători cu toţi,

    alergăm neîncetat spre

    ceva, inefabil şi inutil

    rănind pământul cu

    tălpile noastre, fără să

    ne pese căci, timpul

    viclean ne presează

    scurgându-se rapid,

    în clepsidre şi prin

    arcurile ceasurilor

    din templele arhaice.

    Răsuflăm din ce în ce

    mai greu dar, nu ne

    oprim nici dacă arborii

    plâng în hohote în urma

    noastră, pentru că…

    marile iluzii ne biciuesc.

    Alergăm pe cărări minate,

    de modernism şi printre

    tunurile schimbărilor…

    şi tot nu ne oprim chiar,

    dacă Dumnezeu, ne arată

    cu degetul semnele apocalipsei.

    13.Aprilie.2010

  3. ruxandra ionescu said:

    ff frumos >:D<

Lasă un răspuns

