Impossible is nothing!!!!!!!!!

Pffffff… faina melodie nuh??? mie una imi place 😀 daca are legatura cu postul nu stiu dar asta imi trecea prin cap cand ma gandeam la titlul articolului… Poate ar fi fost mai la obiect : „Dor de … acasa”

Această prezentare necesită JavaScript.

Comments on: "Azi nu te rog eu nu, maine poate facem cum zici tu, dar azi NU, NU, NU, NU!" (2)

  1. […] Azi nu te rog eu nu, maine poate facem cum zici tu, dar azi NU, NU, NU, NU! Sun Aug 29, 2010 22:16 pm Pffffff… faina melodie nuh??? mie una imi place daca are legatura cu postul nu stiu dar asta imi trecea prin cap cand ma gandeam la titlul articolului… Poate ar fi fost mai la obiect : “Dor de … acasa” […]

  2. de azi e…
    …septembrie…
    Cat de sublim e cerul diminetilor de septembrie!
    Se aduna toate stelele si vin aproape , le privesti in ochi si te minunezi de frumusetea lor cosmica, se rotesc in constelatii si cad incandescente si maiestuoase!

    Cerul sarbatoreste debutul toamnei, e sarbatoarea stelelor cazatoare…
    Rasaritul soarelui intrerupe minunea noptilor si anunta ziua…
    Bogatia de nuante care invadeaza timpul inca nepecetluit de toamna, imi da speranta ca intr-o zi voi capata talent la desen si voi face combinatii inimaginabile de culori!

    Ca, intr-o zi frumosul din mine v-a capata un nume, si v-a face viata partasa la deconspirarea sufletului…

    …septembrie…
    Incepe un nou anotimp… sublim si inegalabil… asa, ca viata!

Lasă un răspuns

