Impossible is nothing!!!!!!!!!

1 ou + 2 telefoane mobile

65 minute de conectare între mobile.

Am facut ansamblul din imagine:

Iniţiaţi apelul între cele două mobile şi lăsaţi 65 minute aproximativ…

În timpul primelor 15 minute nu se întâmplă nimic;

După 25 minute, oul începe să devina cald;

După 45 minute oul este fierbinte;

După 65 minute oul este copt.

Concluzia: Radiaţia imediată a mobilelor are capacitatea să modifice proteinele oului. Închipuiţi-vă ce poate face cu proteinele creierului dumneavoastră când aveţi convorbiri de lungă durată.

Interesant , nuh?Adevarat sau nu ramane de vazut !!! Incercaţi totusi să reduceţi  convorbirile de lungă durată pe telefoane mobile.

Comments on: "Test: Un ou si 2 telefoane mobile …" (6)

  1. Adrian Turcu said:

    Eu am incercat acum 2 saptamani.. :)) am primit un mail cu ce ai postat tu. Vrajeli. nici macar nu s-a incalzit oul.. dupa 2 ore, ca aveam minute pe Vodafone.

  2. ruxandra ionescu said:

    tare…io nu stiam c sa cred…oricum p mine ma doare capu destul de tare dup ce stau cu telu vro 2 ore la ureche:)))

  3. Adrian Turcu said:

    Pai e clar ca emite radiatii, dar nu destule sa iti prajeasca creierul. Si te doare pentru ca tii mobilul fix langa ureche, pentru ca telefonul nu e moale.

  4. ruxandra ionescu said:

    ma laas d vb :))))

  5. Am incercat si eu, dar n-a iesit. Deci ramane un mit

  6. […] concluziile pe :ruxir.wordpress.com categories: […]

Lasă un răspuns

