Impossible is nothing!!!!!!!!!

Uneori, in pnm…

Primu’ articol din martie…suna cam urat titlul dar asta e…

Uneori poti sa ai totul , sau sa nu ai nimic sau nici macar sa nu iti pese de asta… pana la un moment!!!
Uneori poti face lucruri fara sa iti dai seama , te iei dupa primul impuls si apoi sa realizezi ca nici tu nu stii ce a fost in capul tau , unde ai fost si de ce ai facut toate acestea… Finalul este simplu , cauti raspunsuri si vinovati si constati ca singura persoana vinovata si/sau raspuns esti TU!!!

„Se spune ca amitirile cele mai frumoase sunt si cele mai dureroase , adevarat, nu? ASTA E!!!

sau

Cine nu isi depaseste propriile limitele , nu risca… FARA RISC nimic nu e!!!”

Probabil credeti ca insir cuvinte de aiurea in postul asta dar nu e chiar asa, totul are legatura cu un film pe care l-am vazut si m-a pus pe ganduri…replicile de mai sus sunt din film, partial reproduse si preferatele mele le spun la sfarsit…

Filmul este „In cautarea lui Eric”, merita vazut si cam atata , nu mai dau din casa!!! Enjoy’it!!!

Cea mai nobila razbunare este sa IERTI!!!!

&

„Cel care se teme să arunce zarul nu va şti

niciodată dacă va arunca un şase”.

Comments on: "Uneori, in pnm…" (2)

  1. Da. Cea mai nobilă răzbunare este să ierţi. Tocmai de aceea am iertat! MULT. Pe toată lumea. M-am „răzbunat” în stanga şi în dreapta dar pe mine nu m-a iertat nimeni.
    Apropo de zaruri. Îmi spunea cineva odată … „Mai bine să încerci, să pierzi şi la bătrâneţe să fi împăcat că măcar ai încercat, decât să te frămânţi gandindu-te ce s-ar fi întâmplat dacă ai fi încercat.”
    Eu mereu încerc, şi de multe ori ştiind că pierd, dar tot încerc. Nu mă învaţ minte! Dar dacă nu aş încerca, mereu aş avea de răspuns la întrebarea „Oare aş fi reuşit?”
    Tu mă ierţi?

  2. ruxandra ionescu said:

    mai… merita sa incerci , asa nu ai ce sa regreti!!!

    Si cred in continuare k iertarea e cea mai buna razbunare, e verificata :)))

    mai intra si u on k nu te-am mai auzit d secole 😦

    poooop

Lasă un răspuns

