Impossible is nothing!!!!!!!!!

Personaj de bal mascat!!!

M-am codit , m-am invartit dar pana la urma tot am ajuns sa scriu despre asta … am mai vazut si un film (Up in the air- 2009) care se potriveste perfect cu video de mai jos… Parerea mea este ca e foarte reusit…dar din pacate foarte trist la fel ca adevarul!!!


Invata plangand si vei castiga razand!!!!

Comments on: "Personaj de bal mascat!!!" (2)

  1. Cand razi toti vor rade cu tine…dar atunci cand vei plange o vei face singur …

  2. ruxandra ionescu said:

    se pare ca acesta este singurul mod de a ne maturiza… sa fie asa oare???

Lasă un răspuns

