Impossible is nothing!!!!!!!!!

I miss you , miss you a lot

Pfffff ce credeati??? :)) Alta poveste romantica si siropoasa si bla bla???
Neah… mi-e dor de ea… si nu nu’s p invers :))

Comments on: "I miss you , miss you a lot" (5)

  1. E minunata marea si acum iarna.Mi-ar plac sa merg la mare ca nu am fost niciodata.

  2. ruxandra ionescu said:

    e superba… nici eu nu am fo niciodata iarna 😦

  3. BlogWidget – ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau.
    Sau un posibil parteneriat reciproc avantajos, Sustine BlogWidget, detalii si bannere la alegere la pagina de contact.

  4. bautura,femei… 😀 😀 😀

  5. Hehe uite ca am gasit o maniaca ca si mine careia ii place mare oricare ar fi anotimpul … Iarna vara toamna doesn`t matter really … Marea a fost este si va fi un loc special pentru mine … Primul contact cu marea l-am avut cand aveam -3 luni sau ceva de genu (deci eram inca in burta mamei) si m-a dus la mare … apoi pe la vreo 5-6 luni iar la mare … toti kinderii plangeau prin jurul meu doar eu stateam in colac si ma zbantuiam prin apa … De atunci sunt indragostit de mare si de zgomotul valurilor care se sparg pe nisipul cald … Mmmm ce frumos …

Lasă un răspuns

