Impossible is nothing!!!!!!!!!

Riscuri…

Sincera sa fiu nu prea aveam d gand sa mai scriu o perioada… stresiunea fiind motivul principal… dar scrisul este singurul lucru care ma ajuta in anumite situatii… imi place sa insir cuvinte  care pt multi nu au nici o valoare dar pentru mine inseamna ceva…

ce zici de cuvantul „RISCURI” ???

Poza spune multe , cred k scriu degeaba ca toti tindem sa iesim din „cutiuta” noastra si sa ajungem departe, problema este cati dintre noi au acest curaj…
Hmmmm…aveam de gand sa scriu niste citate despre risc, dar va las pe voi sa dati un search „citate risc”… veti gasi lucruri interesante!!!

„Viata este un risc!!!” definiţie de Diane Von Furstenberg

„Libertatea – un risc sublim.” definiţie de Vasile Ghica

Comments on: "Riscuri…" (2)

  1. Dupa parerea mea in fiecare clipa poate exista un risc in viata,chiar si de-a vorbi liber e un risc ca pe vremea lui N.Ceausescu.
    Şanse cu risc

    Chiar de risc să-mi frâng piciorul
    Sigur, îmi sporesc avutul…”
    Eu l-am luat cu binişorul:
    „Dacă rişti să-ţi frângi şi gâtul?

    epigramă de Miltiade Ionescu
    Libertatea – un risc sublim.
    de Vasile Ghica

  2. ruxandra ionescu said:

    ff tare video cati
    😀

Lasă un răspuns

