Impossible is nothing!!!!!!!!!

Azi mi-am primit un pic mai devreme cadoul de Mos Niculae, cel mai frumos cadou primit cu ocazia acestei sarbatori, un meci frumos al Rapidului. Chiar daca a batut pe Brasov si eu sunt brasoveanca nu pot sa nu zic k m-am bucurat din toata inima  la sfarsitul celor 90 minute+ ceva prelungiri care nu se mai terminau…

A fost o atmosfera de vis , nimic nu se compara cu senzatiile din timpul unui meci:bucurie, speranta , agonie, extaz. E atat de frumos sa vezi un stadion plin si toata lumea sa cante. Multi nu inteleg de ce am ales fotbalul , de ce Rapidul … o sa va spun , e foarte simplu , cu sufletul visiniu te nasti, nu poti deveni rapidist daca nu simti asta. Noi iubim culorile, iubim jocul ” mai bine o bara frumoasa decat un gol urat”, si nu locul in clasament si trofeele castigate in mod cinstit sau nu , k  doar na …suntem in Romania „tara tuturor posibilitatilor” . M-am saturat sa imi tot zica lumea ca la Rapid sunt „ciori”, va sfatuiesc sa va uitati si in alte ograzi si sa tineti cont k lumea se schimba, unele lozinci expira.

Revenind… azi am fost si un pic trista pentru ca a fost ultimul meci pe Giulesti din anul acesta, imi va fi dor de atmosfera de la meci, de amicii cu care merg la meci si pe care probabil va trece ceva timp pana cand ii voi revedea…Oricum pana in februarie-martie imi voi aminti cu drag de toate meciurile la care am fost pana acum , si s-au strans ceva 😀

„Ne lăsăm inima pe stadion
Şi-o regăsim în zi de meci
Aşa va fi în veci!
Vişiniul ne hrăneşte cu trecut pentru viitor
Deci, dacă nu eşti rapidist n-ai cum să înţelegi
Rapidismul nu e un microb
E mai mult decît atât
E pasiunea extremă dusă la absolut
Rapid e un foc ce ne arde-n suflete
E cel care ne dă bucuria unei sâmbete
Care ne strînge la un loc şi ne smulge zâmbete
E pasiune şi credinţă după datină
Curcubeul inimilor noastre
Răsărit din lacrimă
Medalia de platină
Rapid înseamnă patimă!”



Lasă un răspuns

