Impossible is nothing!!!!!!!!!

Si ce???!!!

Si ce?!

Cuvintele potrivite pentru a incepe noul meu articol , unul mai acid de data asta…cui nu ii convine  sa apese butonul ala cu X din colt :)) M-a lovit inspiratia brusc, de fapt prea mult timp liber strica , cum ar fi drumul interminabil de la Bucuresti la Brasov… iti trec prin minte tot felul de amintiri , mie mereu imi vin in minte una alta…

Sunt si lucruri frumoase de care imi face placere sa-mi amintesc dar si lucruri triste pe care as vrea sa le uit, sa le sterg…pacat ca nu putem avea memorie selectiva…Gandindu-ma la anumite lucruri  mi-au venit in minte cuvintele „SI CE???” Pentru ce sa ne agatam de trecut cand prezentul e aici si acum?

S-au intamplat multe in  ultimul timp , m-am mai schimbat si eu asa un pic sau poate nu , oricum mi-ar placea sa fiu genul de om care sa poata fi indiferent cu persoanele care mi-au lasat o mica amprenta negativa de-a lungul timpului… Se zice ca timpul le vindeca pe toate, oare sa fie asa??? Oricum pana timpul isi va face treaba si va aseza amintirile, lucrurile triste, supararile , neintelegerile intr-un loc uitat imi voi aduce aminte cat noroc am fata de altii si voi lasa vaicarerile de-o parte, vorba aceea ” E mai usor sa plangi decat sa incerci sa faci ceva!!!”

Fiecare dintre noi are probleme , important este modul cum le faci fata, daca vei abandona la prima greutate sau vei lupta pentru a obtine ceea ce iti doresti chiar cu pretul de a te insela? Si o ultima remarca, nu stiu daca isi are locul aici desi eu tind sa cred ca da :

Singurul motiv pentru care te-ar putea uri cineva este acela ca ar vrea sa fie exact ca tine!!!

PS: Orice sfarsit de drum duce spre inceputul altui drum ==> Punct si de la capat…

Lasă un răspuns

