Impossible is nothing!!!!!!!!!

BCR Open 2010 !!!

Dupa cum bine stiti unii dintre voi  am anumite pasiuni sau obsesii … aici intra kitty , culoarea alb-visinie, marea, tenisul si ar mai fi cateva…da le pastrez pt mine.

De curand am fost la BCR Open, a fost pentru prima data cand am mers la un meci oficial si tin sa spun ca mi-a placut foarte mult. Nimic nu este mai frumos decat sa vezi fericirea din ochii celui care a luptat ca sa ajunga sa ridice cupa deasupra capului . Imi pare rau insa ca romanii nostri au fost eliminati din primele tururi si trofeul Nastase&Tiriac nu  a ajuns nici anul acesta in mainile unui jucator roman. Poate in 2010.  Trebuie sa va spun ca conditiile sunt excelente , arenele BNR arata foarte bine si organizarea jos palaria .

DSC01709

DSC01711

DSC01704

DSC01700

See u soon at BCR Open Bucuresti 2010!!!

Lasă un răspuns

