Impossible is nothing!!!!!!!!!

Stop prejudecatilor!!!

home_2 De ceva zile am tot vazut la tv un spot publicitar cu discriminarea copiilor romi… recunosc k nu m-am gandit niciodata cum se simt acestia pentru ca nu am avut ocazia sa intalnesc vreun rom care sa nu vrea bani sau sa nu  faca glume proste, sa iti puna mana p fund si tot asa…

M-am interesat putin de aceasta campanie.

home_1

„De mici am fost invatati ca romii sunt raul societatii.
Pe strada incercam sa-i ocolim, cand ne intreaba ceva ne simtim agresati, ba chiar avem o strangere de inima cand vreunul se aseaza in tramvai pe scaunul din spatele nostru.”

Poate ca ar trebui  sa facem cva …chiar sunt curioasa cati vor semna petitia pe care o gasiti aici :

http://www.petitiononline.com/SPER/petition.html

campania_2mare Nu suntem un popor rasist. Romanii    sunt corecti si coexista pasnic cu un numar mare de minoritati (etnice, sexuale etc). Suntem mandri de ospitalitatea si deschiderea noastra.

Dar lucrurile nu stau asa…

Discriminam cu naturalete si adancim, fara voie, o problema serioasa.

Ne poate fi mai bine tuturor!!!

Ajuta si  tu pentru o Romanie mai sigura!!!

Pentru mai multe detalii: http://www.sper.org.ro/

Comments on: "Stop prejudecatilor!!!" (3)

  1. Bine spus

  2. ruxandra ionescu said:

    sunt putini care sunt de acord cu mine …am avut parte de ceva reactii negative pana acum ….

  3. adi4streetcore said:

    Eu sint de acord! misto blogul

Lasă un răspuns

