Impossible is nothing!!!!!!!!!

Constanta,Contanta…

Pfffff, una din obsesiile mele.Articolul l-am  scris in drumul spre Bucuresti de la Constanta {care apropo a fo destul de lung 5 ore cu rapidu… CFR-ul asta x( }, pe o foicica de hartie gasita in cartea pe care o citesc acum ( John Fowles- The magus) , uitata probabil de cineva sau pastrata , cine stie…  Sa revin la articol…

dsc00145Stii senzatia aceaia ca apartii unui loc??? Senzatia de a te intoarce acasa dupa ce ai fost plecat mult timp,dupa ce ai ratacit prin lume? Cam asta simt eu cand ajung in Constanta. Nush de ce , pur si simplu ma fascineaza orasul , am impresia ca am mai fost aici si ca totul imi e familiar… o sa spuneti ca am innebunit dar  nu …

E un oras mic , cochet , e orasul in care simt atata liniste, aici parca toate problemele dispar, imi apar solutii… De asemenea mai e aici si marea … e placut sa stai ore in sir pe plaja fara sa te gandesti la nimic, doar sa o admiri, sa te bucuri de valuri si de sunetul ei… Tocmai au trecut zilele in care mi-am facut d cap la mare , zile de relaxare , impacare cu mine insami…toate lucrurile care le aveam pe cap devin asa de marunte si lipsite de importanta…incep sa visez din nou :d Abea astept sa O revad , in cel mai scurt timp voi fi inapoi , mi-ar placea sa vad orasul si toamna si iarna , nu numai sa stiu ca e un oras pustiu si trist cum imi spun cei d p acolo…

Stiu k pt unii nu e un articol interesant dar imi face placere sa mai povestesc si d-ale mele… doar traim intr-o tara libera .. E bine sa ai un loc in care sa te regasesti dar din pacate pt mine nu pot fi in fiecare zi acolo  … oricum am mai redus distanta , fata de brasov-constanta… Multi vor spune ca este normal sa imi placa atat de mult marea si orasul atata timp cat este frumos, soare, distractii,un loc ce vibreaza, e plin de viata datorita turistilor; eu vreau sa vad orasul si in alte anotimpuri, am tot spus ca merg iarna asta dar mereu am amanat din cauza problemelor… Nu e bine sa renunti la visele tale si nici sa le amani din cauza altora… Am invatat anul acesta ca un strop de egoism nu strica, desi nu imi place sa recunosc fiecare is vede de ale lui, prea putini sunt cei carora le pasa fara sa aibe vreun interes…

dsc00224

Cu siguranta la batraneti daca nu mai devreme ma voi muta acolo :d dar pana atunci visez in continuare si ii invidiez in sensul pozitiv pe cei de acolo…

*Gata cu pagina de jurnal … See u soon!!!

Lasă un răspuns

