Impossible is nothing!!!!!!!!!

Cel mai frumos cadou…

Dupa cum bine stiti unii dintre voi , in august este si ziua mea . Vrand-nevrand o sa schimb prefixu ,o sa fiu un pic suparata ca nu mai sunt copil si ca incet incet o sa dau piept cu greutatile vietii.

Revenind la titlul articolului singurul lucru pe care mi-l doresc de ziua mea este unul nepretuit si ma cam indoiesc ca o sa-l primesc. Multi dintre voi poate va ganditi la bijuterii, haine, excursii sau cine stie ce alte prostii. Imi pare rau ca va dezamagesc dar singurul lucru pe care mi-l doresc de ziua mea ,pe langa sanatate, este ceea ce imi lipseste in momentul de fata.

malta 065De putin timp am o stare de spirit mai naspha, cred k oricine ar fi in locul meu ar fi la fel sau poate nu, poate unii sunt mai puternici si eu nu sunt decat un copil plangacios care nu stie sa accepte situatiile ,faptele ,certitudinile in fata carora este pus. In februarie cand am inceput sa scriu pe blog am spus ca nu voi scrie articole despre mine dar uneori simt ca doar asa ma pot descarca… altfel as innebuni…

Iar am inceput sa bat campii … Sa revin…

Ceea ce vreau de ziua mea este un lucru simplu dar care acum imi pare imposibil; vreau ca de ziua mea toata durerea de acum sa dispara si vreau sa imi iau inapoi ceea ce ma caracterizeaza… imi vreau ADEVARATUL ZAMBET inapoi, cel sincer care nu ascunde nici o urma de suferinta ,dezamagire ,tristete,neincredere…

Vreau sa zambesc si sa cred ca maine va fi mai bine si sa le pot spune acest lucru si celor din jurul meu…trebuie sa recunoastem ca un om trist nu poate ajuta pe nimeni, nici macar pe el…

Oare imi voi primi cadoul???

Lasă un răspuns

