Impossible is nothing!!!!!!!!!

O iubire dificila!!!

DSC00145

O sa spuneti k toate iubirile sunt asa…numai k a mea nu se refera la iubirea dintre 2 persoane x si y ci la iubirea sau mai degraba  fascinatia unei persoane x si un loc in care te regasesti. Pentru mine acest loc este marea :X si nu mai am dloc rabdare pana ajung sa fac o baie in mare…. imi este foarte dor de ea… sa stau p o plaja pustie, sa o privesc si sa ma gandesc la cum va fi peste ceva timp sau doar sa privesc in gol … Ador sa aud glasul marii si sa o privesc… imi place senzatia ca este infinita…

Pffffffff si acum gata …ma trezesc, sunt in Bucuresti si mor d cald si mai am pana o sa te revad din nou!!! Pe curand!!!

DSC00212DSC00224

Lasă un răspuns

