Impossible is nothing!!!!!!!!!

Parfum de speranta…

E atat de ciudat cat de repede trece timpu … cat de repede trebuie sa ne maturizam… Fie k vrem k nu vrem timpu vine peste noi si ne face parca in ciuda …. Imi aduc aminte atunci cand eram mica si ma imbraca mama ca o papusa dupa cum vroia ea si eu imi doream alte hainutze k fetele mari p care le vedeam p strada , sau vroiam sa port tocuri si sa fiu mare. Uite ca dupa vro 16 ani am ajuns mare.  Sincer nu stiu dak este mai frumos dar eu cred k fiecare varsta are frumusetea ei:

  • varsta copilariei cand nimic altceva decat joaca nu mai conteaza
  • varsta adolecentei cand simti primii fiori ai iubirii , fluturi in stomac , iluzii , betziii , chefuri ,cluburi , distractii cu prietenii
  • varsta cand realitatea te loveste din plin si bolul de sticla in care ai trait se sparge…si vezi k putini sunt oamenii care iti sunt prieteni cu adevarat
  • si varsta intelepciunii…cand imbatranesti si tragi linie…iti amintesti ce a fost frumos in viata ta , realizarile tale, familia

2777

 Sincer nu stiu care e sensul acestui articol dar … Momentan pot sa zic k ma simt bine la varsta p care o am ,desi multe lucruri incep sa se complice dar pnm …  Sunt atat de obosita … nu stiu de ce , sper sa nu imbatranesc prematur … Tot ce pot sa spun k primul an de facultate a trecut repede cu bune cu rele, am descoperit persoane noi , lucruri noi si acum urmeaza o vacanta de care sper sa ma bucur din plin k doar e vara …plimbari mare soare muzica :X  bine si munk dar na 😛 ….si uite asa am ajuns sa simt parfumul de speranta pe care mi-l da vara ,vacanta …

O vacanta placuta tuturor!!!!

Comments on: "Parfum de speranta…" (4)

  1. Eu as spune ca exista cate o varsta si in fiecare zi a saptamanii, daca-i de munca. Lunea te simti batran, neputincios si cu chef doar de pensie, martea, ca un om matur si trecut prin viata si experimentat astepti cele 3 ceasuri rele pe care soarta ti le da, miercurea ai ca mare distractie meciul de seara, cu berea si semintele in fata, joia parca esti si mai tanar, ai merge la un concert sau ceva fiindca oricum vinerea o mai poti duce in spate pana la intinerirea totala de week-end si joaca ce urmeaza. Practic e o viata in fiecare saptamana, pacat ca in fiecare duminica seara murim cate un pic. 🙂

  2. de ce e ruxi melancolica? :*

  3. plecam la mare ruxi?:)….sa bem pe plaja de ziua ta?:P

  4. ruxandra ionescu said:

    andra hai 😀 c vremuri :X mi-e dor rau d tot d mare :(((

    lore…nush dak e neaparat melancolie dar nush … >:d< :*

    si albu sibiu ff tare…mare dreptate ai 😉

Lasă un răspuns

