Impossible is nothing!!!!!!!!!

Momente superbe…

Mereu mi-a placut aceasta prezentare…multi dintre voi probabil k o stiti pentru k am stressat p toata lumea sa aflu cine canta piesa… Nu cred k mai are rost sa spun eu prea multe,mesajul prezentarii  face totul…

Evaluation copy nu prea are c cauta acolo da …asta e 😦 nu am reusit prea bine transformarea …gata cu scuzele. O zi buna!!!

Comments on: "Momente superbe…" (10)

  1. va implor muuuult spuneti-mi si mie cine canta piesa

  2. ruxandra ionescu said:

    Lara Fabian – Love by grace 😀

  3. ma muuuuuuuuuuuuuuuult
    :-*

  4. ruxandra ionescu said:

    npc aniela :d ma bucur ca mai sunt persoane care stiu sa aprecieze muzica 🙂

  5. pai mia placut melodia asta f f mult si de cand o caut…

  6. ruxandra ionescu said:

    eu am descoperit numele dup vro 7 luni :))) aveam prezentarea in powerpoint da nu stiam cine canta 🙂

  7. ink cv…imi spui te rog cum se pun melodii pe fundal in power point?

  8. ruxandra ionescu said:

    sorry d intarziere….sincer mie nu prea imi merg melodiile in powerpoint nush dc … folosesc un program ppt2video , sa iti transforme powerpointu in video si asta are si optiunea d melodie… nush dak te ajuta informatiile astea… in powerpoint cauta la insert pe acolo tre sa fie sounds sau cva de genu..

  9. pai da am cautat la insert si am gasit dar merge numai la un diapozitiv…

  10. ruxandra ionescu said:

    pai mai tre sa fie p acolo o optiune prin care sa se aplice la toate slideurile, cum e si cu timpu dupa care apar, ma refer la animatii… acu depinde si c poerpoint ai …in 2007 iti apare chiar in bara faza cu apply to all… dak vrei sa faci video incearca si asta : http://www.dvd-ppt-slideshow.com/ppt-to-video/ .

Lasă un răspuns

