Impossible is nothing!!!!!!!!!

Offffff… nici mie nu imi vine sa cred k iar am mai facut poze d un articol =)))) de data asta …am mai lasat putin parcurile si am luat la cutreierat centrul vechi incercand sa imi amintesc cum era aici acum 100 de ani sau macar cu 50 de ani in urma….

Pasiune pentru detalii…..

DSC01268

 

 

 

 

 

 

 

 

 O casuta bine ascunsa …

DSC01270

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ceva … ciudat

DSC01271

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

Acum 109 ani ……

DSC01276

 

 

 

 

 

 

 

 

Si acum trecem la palate… lasam Bucurestiul interbelic si ajungem la Palatul Voievodal Curtea Veche- intrarea

DSC01260

 

 

 

 

 

 

 

 

Si subsoluri de palate 😛

DSC01277

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
DSC01281

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Curtea Veche…printzi printese … 😛

DSC01289

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC01290

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si o biserica tot veche …

DSC01265

 

 

 

 

 

 

 

 

Si acum gata …trezirea la realitate…  unde pentru multi e mai important sa mearga in cluburi decat sa umble prin muzee, case memoriale si sa viziteze cat mai mult un oras…

Lasă un răspuns

