Impossible is nothing!!!!!!!!!

bv2009-0263Nu stiu cum sa zic ..dar de cand am plecat din Brasov, mi s-a facut un dor de casa …de prieteni, de locurile in care am copilarit, de lucrurile mele si tot asa.. Nu as fi crezut ca va fi chiar atat de greu , o parte din mine inca a ramas acolo si probabil va ramane pt totdeauna… Cum sunt o obsedata de poze …si cum deja am cva articole cu poze din Bucuresti , urmeaza un articol cu poze de prin locurile copilariei… Brasov :X

bv2009-0821

Brasovul vazut de pe Tampa

bv2009-108

Strada Sforii

bv2009-144

Piata Sfatului

bv2009-155

bv2009-161

Poiana  Angelescu

bv2009-206

Baraj Garcini

img_2381

 

Va urma… (scuzati aranjarea putin aiurea a pozelor dar au fo prb tehnice )

Comments on: "Nicaieri nu e mai frumos ca acasa!!!" (4)

  1. ce frumos e brasovul …de fiecare data cand merg acasa mi se pare ca arata tot mai bine, tot mai linistit, mai curat, circulatia mai ok, baruri tot mai bune…dap iubesc brasovul 8->

  2. Mai, ce pot sa zic decat ca NU SE COMPARA BRASOVUL CU NICIUN ORAS… si cine face un oras asa fain decat oamenii din el??

    Dor de el, super dor de el si abia astept sa merg acasa sa simt cum timpul sta in loc si cum totul e calm si linistit :X:X

  3. pfffffffffff…. asa e …..e frumos departe de agitatia si aglomeratia din Bucuresti…

  4. fireflight said:

    Brasovul e unic…as mai vrea sa il vizitez!

Lasă un răspuns

