Impossible is nothing!!!!!!!!!

Avem timp pentru a trai….

Facandu-mi ordine prin fisierele din calculator am gasit un document care mi-a adus aminte de multe lucruri, m-a pus pe ganduri si care mi se pare ca merita citit si de altii … Nu mai stiu daca este creatia cuiva cunoscut sau e luat de pe net dar imi place foarte mult. Deci sa ma apuc sa scriu ce vroiam de fapt , gata cu introducerile !

Avem timp pentru toate… sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
Sa dormim,sa alergam in dreapta si-n stanga,
Avem timp sa citim si sa scriem, sa corectam ce-am scris,
reclamele sau un accident oarecare,
Avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile,
Avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
Avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem…
Avem timp pentru toate
Nu e timp doar pentru putina afectiune…
Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere
Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi..
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca..
Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita..
Restul … depinde de ceilalti..
Am invatat ca sunt oameni care te iubesc
Dar nu stiu s-o arate..
Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta
Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata
Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu
Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul..
Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten
Oricum te va rani din cand in cand
Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta..
Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat
Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta..
Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata Ci PE CINE ai..

img109

 

Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama
Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile..
Am invatat sa iubesc
Ca sa pot sa fiu iubit..
Aminteste-ti sa spui „TE IUBESC!” partenerului
si persoanelor pe care le indragesti….dar mai ales sa o spui din inima…o sarutare si o imbratisare vor alina durerea atunci cand sunt sincere……
Aminteste-ti sa-i tii pe cei dragi de mana si sa pretuiesti acel moment…
pentru ca intr-o zi acea persoana nu va mai fi langa tine….
Fa-ti timp sa IUBESTI
Fa-ti timp sa VORBESTI
Fa-ti timp sa impartasesti gandurile pretioase pe care le ai…

Comments on: "Avem timp pentru a trai…." (3)

  1. Albu Sibiu said:

    Ca sa nu ma dau mai cult-urist decat sunt. Dar nu e vorba de citit pentru a afla cine a scris asta. Doar de asta exista google-ul si cautare pe bucati de fraza.
    Problema tocmai asta est de fapt: nu e scrisa de Paler decat partial iar grosul e mai mult un remix, un fel de balada populara la care au contribuit te miri cine. Dar lasa ca sunt bune si salatele. 🙂

  2. salatele 😀 c tare suna :)))

Lasă un răspuns

