Impossible is nothing!!!!!!!!!

Dupa o scurta discutie cu „cineva” am realizat multe chestii…m-am schimbat si nu in bine cum ar fi trebuit … si mi-am amintit in ce am scris acu ceva vreme si se pare k tot acolo am ramas….

    „Cum iti explici ceea ce aparent nu are nici o logik????

    Oare se merita sa t gandesti la asta sau cel mai bine e sa t ascunzi sub o masca ?

    Oare dc avem nevoie sa analizam tot ceea ce se intampla cu noi si nu putem trece simplu fara sa bagam d seama???

    Dc ne pasa ???pt k la urma urmei numa suferim ….mereu am avut de ales si am ales gresit…ce aiurea,nu ?

    Oare soarele iese si p fiecare strada sau e doar o vraja ca sa t faca sa t simti mai bine,sa zici k maine va fi altfel ,nu e ca azi ??? ce usor e sa zambesti si sa pari fericit cand ploua si e furtuna si nimeni nu e in stare sa isi dea seama ….

Mi se pare k totu e ca un cerc …se repeta aceeasi situatie la nesfarsit …se zice k inveti din greseli,oareeeeee ?????

dsc00339

 C aiurea e sa iti schimbi brusc starea d spirit …mi s-a zis k is greu d inteles k sa nu zic nebuna sau chiar ciudata :))))) …un moment zambesc si apoi ma ascund in mine si zic k nu am nik dar se vede k e  cva …

   Oricum cel mai bine e sa lasi totu sa se intample fara sa iti mai bati capu sa analizezi …nu are nici un rost …u c zici ??? nu t faci sa t simti nici mai bine, nici mai fericit parerea mea :p da mai ramane o ultima intrebare …… si parerea mea cea mai dificila … la care ink nu am gasit raspuns d cva vreme…..

  

 C faci cand 
          obosesti 
             sa o iei 
                   mereu d 
                    la capat????????

 

Un rasp retoric  si cel mai bun ar fi …Mergi inainte :)))))) cu tot ceea c te face fericit, cu visurile ,cu pasiunile ,cu prietenii, cu familia cu toti cei care t iubesc si tin la tine care t fac sa razi si sa vezi totul mai « portocaliu » culoarea mea preferata …poate sa fie si roz pt unii ” 

si la sfarsit wtf :))))

                                Just smile 😀

               si un sfat pt uniiiiiiii

                          „faceti-va o viata!!!!” =))))

Comments on: "Lost,confused,hopeless …." (2)

  1. Cautand un raspuns la aceasta intrebare sau cautand sa elucidezi misterele acestor neintelegeri te afunzi mai mult in intrebari si confuzii! Si totusi da soarele va rasari si acolo unde este umbra !

  2. mai …nu m-am gandit nicodata asa,mare dreptate ai … da stii k fiecare are astfel de momente …nu pot sa cred k toata lumea e fericita …fiecare isi pune astfel de intrebari nu? poate chiar si tu ? da in fine,eu zic k depinde de starea de spirit..

Lasă un răspuns

