Impossible is nothing!!!!!!!!!

1 Martie…

1 martie …. Pfffff s-a mai dus o luna din  2009 , c repede au trecut deja 2 luni si nici nu stiu dak am reusit sa fac ceva din ceea ce mi-am propus pt anu asta ,in fine ,nu asta e important….

aeb7cf29b422aa6b8ec94ec994450746

1 Martie !!!!! o sarbatoare dedicata femeilor indifferent k sunt mame,surori, iubite ,bunici  … o traditie ff foarte frumoasa ,nu am prea multe de spus decat k o data cu aceasta sarbatoare practic vine primavara chiar dak calendaristic in unele orase a sosit mai devreme in timp ce in altele ink este iarna, vine o primavara…. peste sufletul nostru, simtim cum intinerim si ne umplem de speranta  pentru a continua tot c ne-am propus… este momentul ideal sa ne amintim de parinti bunici surori ….

galanthus_nivalis

Bineinteles k barbatii considera k sunt dezavatajati de 1 martie :))) da nu e asa =)))))  O zi placuta tuturor !!!!

Lasă un răspuns

