Impossible is nothing!!!!!!!!!

Nu cred k e o surpriza pt unii …toti stiu cat sunt de dusa :)))))

cum nu am chef sa scriu cva,rascolind arhiva am gasit cva ff tare parerea mea :)))) cam indecent da asta e =))))

Fabula 1

Intr-un  nuc
Statea un cuc
si sub nuc
statea o vulpe

Zise cucul catre vulpe
– Ah cumatra ce te-as f…e !

Iar vulpea
De sub  nuc
– Date-n p..la mea de cuc !

 

Morala

Vulpea … era vulpoi!


Fabula 2


Boul
: Iti aduci aminte la pascut
cand eu am vrut si tu n-ai  vrut,
am insistat si te-am rugat
si mi-ai  cedat
….Vaco…

Vaca
: Iti  aduci aminte la pascut
cand tu ai vrut si eu n-am  vrut
si m-ai rugat si-ai insistat si ti-am  cedat,
si mi-a placut si-as mai fi vrut,
da’ tu  n-ai mai putut
…Boule…

 
 Fara  morala.

Lasă un răspuns

