Impossible is nothing!!!!!!!!!

untitled-stitched-041

 

Acum cateva minute am vazut ceva ce nu mi-am inchipuit vreodata k exista….Nu am innebunit …o sa va zic mai detaliat dar in primul rand va invit sa vedeti un documentar care va va schimba complet perceptia despre lume …. cel putin eu am ramas uimita…Merita vazut …

 

http://www.ecomagazin.ro/video-cruzimea-oamenilor-fata-de-animale-earthlings/

 

Dupa ce am vizionat filmul nu pot sa comentez prea multe,imagimile vorbesc de la sine  … decat k adevarul este socant si k nu credeam k oamenii se poarta asa cu animalele… ar trebui sa facem ceva sa le scutim de o suferinta inutila deoarece ele nu ne fac nimic rau noua si noi le omoram pt niste lucruri de care nu avem nevoie…

  1. de exemplu: nu avem nevoie d papuci,blanuri facute din pielea animalelor putem purta ceva din bumbac ,sintetice

  2. putem manca si altceva decat carne de porc ,vita ,pui … n-am auzit de vegetarieni care sa fi murit ,desi pt a face acest lucru e nevoie de o vointa destul de mare …dar totusi impreuna putem macar sa reducem consumul de carne … 

  3. pt ce testam cu disperare pe animale medicamente pe care apoi ar trebui sa le testam si pe om …??? nu e un subiect la care sa ma pricep da nu sunt de acord cu testarea medicamentelor pe oameni sau animale…vor fi multi care imi vor spune k altfel nu se poate dar nush …tre sa ne gandim la altcva …omoram prea multe vieti pt a salva apoi doar cateva……..

Ar mai fi multe de zis…dar astept pareri de la voi dupa ce vizionati filmul…

Articol inscris in concursul http://www.naturalist.ro/animale-si-plante/si-doar-pentru-ca-nu-pot-vorbihellip-1/  . Participa si tu …poate cine stie se va schimba ceva …. 🙂
untitled-stitched-14

Comments on: "Si doar pentru ca nu pot vorbi…" (1)

  1. Sint total de acord cu cele ce ai scris mai sus!Da noi oamenii putem deveni vegetarieni sau mai corect lacto-vegetarieni si sint convinsa ca atunci lumea va fi mai buna.Si industria carnii,a blanurilor,circul si tot ce implica suferinta si sacrificiu al animalelor va disparea.Numai de noi depinde asta.Dumnezeu nu a creat omul ca sa se hraneasca numai cu carne si nici nu a lasat animalele,aceste fiinte cu suflet citeodata mai mare decit al unor semeni de ai nostri-sa fie exterminate pentru supravietuirea noastra-mai exact pentru ca noi oamenii sa fim vinovati de specisism!Dumnezeu sa salveze animalele!Felicitari si mult succes pe mai departe!!!!!!!

Lasă un răspuns

