Impossible is nothing!!!!!!!!!

DE CE AM ALES RAPID ?

Pai nu eu l-am ales pe el ci el pe mine ! 🙂 20080922_fc_brasov_rapid-0213

O sa va intrebati cum vine asta . E simplu ! Rapidul isi alege singur suporterii .

Iar noi RAPIDISTII am fost, suntem si vom fi mereu MANDRII DE RAPID !

Nu degeaba i s-a spus „Rapid – farmecul vietii”.

„Ne lasam inima pe stadion, Si-o regasim in zi de meci, Asa va fi in veci! Visiniul ne hraneste cu trecut pentru viitor, Deci, daca nu esti rapidist n-ai cum sa intelegi, Rapidismul nu e un microb, E mai mult decat atat, E pasiunea extrema dusa la absolut, Rapid e un foc ce ne arde-n suflete, E cel care ne da bucuria unei sambete, Care ne strange la un loc si ne smulge zambete, E pasiune si credinta dupa datina, Curcubeul inimilor noastre, Rasarit din lacrima, Medalia de platina,

Rapid inseamna PATIMA !”

Si o dedicatie pt toti suporterii care atata isi lauda echipa prin numarul de trofee:

Sa tii cu o echipa doar pentru c-aduna trofee
E ca si cum ai iubi doar pentru bani o femeie
Rapidul nostru, are sufletul curat
Rapid e darul pe care D-zeu ni l-a dat
Rapid e marea iubire, e drumul spre fericire
E granita dintre extaz si agonie

 

mish1351

 

 


„Iubeste Rapidul si ai sa innebunesti!!!!” FZR!!!!!

Comments on: "DE CE AM ALES RAPID ?" (2)

  1. a fost odata ca=n povesti, a fost ca niciodata
    un club de fotbal valoros ce bate tara toata
    si galeria e lafel precum este echipa
    ca Fat Frumos cel din povesti ce nu cunoaste frica
    Mai bine RAPIDIST decat sa fii stelist
    Mai bine GIULESTEAN decat sa fii oltean
    Mai bine CFR-ist decat securist
    Mai bine MORT decat dinamovist
    ……………………….
    sa moara steaua si dinamo si toti securistii
    ca-n Romania cei mai buni sunt tot RAPIDISTII
    steaua cu armata si cu ofiterii
    dinamo politia si cu toti minerii
    ………………………….
    Hai Rapidul te iubim, te iubim tot neamul
    Ca sa moara de necaz, stoaia si dinamu

  2. 🙂
    „DE CE AM ALES RAPID ?
    Pai nu eu l-am ales pe el ci el pe mine ! 🙂 O sa va intrebati cum vine asta . E simplu ! Rapidul isi alege singur suporterii .
    …Iar noi RAPIDISTII am fost, suntem si vom fi mereu MANDRII DE RAPID !”

    Ce cuvinte faine ! 😉

Lasă un răspuns

